احتکار ۱۱ تُن برنج شمالی در اصفهان

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: مأموران پایگاه اطلاعاتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود مطلع شدند فردی اقدام به احتکار برنج ایرانی در یک منزل مسکونی کرده که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

مأموران پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی به محل اعزام و در حضور مالک از منزل مذکور بازدید کردند که در نتیجه ۱۱ تُن برنج شمالی احتکار شده از داخل زیر زمین این منزل کشف شد که ارزش این محموله برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است.

او گفت: با محرز شدن جرم احتکار کالا، پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

برابر رأی صادر شده مقرر شد برنج‌های احتکار شده از طریق سازمان صمت و کارگروه سیاست گذاری و توزیع اموال مکشوفه، توزیع شود.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان برخورد با احتکار کنندگان کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم را در دستور کار جدی پلیس عنوان کرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم هر گونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا با این گونه افراد سودجو و فرصت طلب در اسرع وقت برخورد قانونی صورت گیرد.

پست بعدی

کارشناسان روسیه از گلخانه‌های دهاقان اصفهان دیدن می‌کنند

د اسفند 2 , 1400
 احمد تیموری گفت: گروه کارشناسی روسیه از نزدیک کیفیت محصولات تولیدی گلخانه‌های دهاقان و نوع سموم بکار رفته در آن‌ها را آزمایش خواهند کرد. این کشور مقصد اصل صادراتی دهاقان است و گلخانه‌داران با توجه به اعلام نیاز بازار‌های بزرگ روسیه، به کشت تک محصولی فلفل دلمه‌ای روی آورده‌اند. او […]