حضور مستمر و جهادی مدیران برای جابه جایی مطلوب به زائران اربعین حسینی

مدیران ستادی و ادارات استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی ،باید حضور مستمر و جهادی داشته باشند.داریوش امانی معاون وزیر راه راه و شهرسازی و رئیس این سازمان ، درنشست هماهنگی جابه جایی زائران اربعین حسینی با حضورمعاونین ریاست سازمان ، مدیران ستادی و حضور ویدیو کنفرانسی مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسرکشور، با اعلام این مطلب ، اظهارداشت :
با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته درادارات کل استان های مرزی ، بخش قابل توجهی از پروژه های مربوط به توسعه زیرساخت ها ازجمله محوطه سازی و آسفالت ، نصب سایه بان ها ، امکانات سرویس های بهداشتی و منظرآرایی پایانه ها ، به اتمام رسیده و امکان خدما ت رسانی مطلوب تر نسبت به سال گذشته فراهم شده است.
وی با بیان این که مهم ترین دغدغه این سازمان ، جابه جایی اوج عظیم زائران درزمان بازگشت در روز اربعین و روز بعداز آن به ویژه درمرز مهران است ، افزود:
امسال درسایر مرزهای غربی ازجمله خسروی دراستان کرمانشاه، باشماق درمرز کردستان،تمرچین دراستان آذربایجان غربی ، امکانات و زیرساخت های خوبی برای تردد زائران فراهم شده است که درصورت هدایت بخشی از زائران به این مرزها ، از ازدحام درمرزمهران کاسته می شود.
امانی خاطرنشان کرد : تحلیل وضعیت ایمنی جاده ها وشناسایی گره های ترافیکی یکی از موضوعات مهمی است که در دستورکار ادارات استانی قراردارد و برای رفع مشکلات ترافیکی ، اقدامات لازم انجام می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی پویش راه نجات در ایام اربعین خبرداد و افزود:
این پویش باهدف معرفی ظرفیت ها و قابلیت های ایجادشده برای تسهیل و تسریع درجابه جایی زائران درنظرگرفته شده است و نیروهای راهداری سراسرکشور خدمات رسانی مستمر به مسافران جاده ای ارایه می کنند.
گفتنی است دربخش دیگری ازاین نشست معاونین ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، دیدگاه ها و پیشنهادهای راهبردی به منظور انجام هماهنگی های بیشتر وخدمات رسانی هرچه مطلوب تر درایام طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی ارایه کردند.

پست بعدی

تحقق ۹۵ درصدی تعهدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمینه تامین قیر و اجرای آسفالت پروژه‌های مشارکتی با خیرین

چ مرداد 25 , 1402
دوشنبه, ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ۲۰:۰۰ ۳۵طبقه بندی: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ایتحقق ۹۵ درصدی تعهدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمینه تامین قیر و اجرای آسفالت پروژه‌های مشارکتی با خیرینتحقق ۹۵ درصدی تعهدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمینه تامین قیر […]