اجرای ۹۶۸۰ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت تقویتی و حفاظتی در راه‌های شریانی کشور

در پنج ماهه نخست امسال، ۹۶۸۰ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت تقویتی و حفاظتی در راه‌های شریانی کشور اجرا شده است.رضا اکبری معاون راهداری این سازمان با اعلام این خبر گفت: با اجرای روکش آسفالت تقویتی در ۳۱۵۳ کیلومتر از راه‌های کشور حدود ۷۸ درصد از برنامه یک‌ساله تحقق یافته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حدود ۹۳ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: همچنین از ابتدای سال تا‌کنون، ۲۲۸۸ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی در محورهای مواصلاتی کشور اجرا شده که ۵۷ درصد از برنامه‌ فوق محقق و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۲ درصد افزایش داشته است.
اکبری با بیان این‌که با اجرای ۴۲۳۹ کیلومتر لکه‌گیری یک‌ساله در راه‌های شریانی کشور ، ۹۴ درصد از برنامه یک‌ساله این نوع عملیات نیز محقق شده است، افزود: در پنج‌ماهه نخست امسال، لکه‌گیری در راه‌های شریانی کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود ۲۴ درصد افزایش داشته است.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به این که مقرر است در برنامه یک‌ساله، روکش آسفالت و لکه‌گیری در راه‌های شریانی کشور در ۱۲۵۰۰ کیلومتر راه اجرا شود، بیان کرد: ۴۰۰۰ کیلومتر روکش آسفالت‌ تقویتی، ۴۰۰۰ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی و ۴۵۰۰ کیلومتر لکه‌گیری در برنامه یک‌ساله در بازه زمانی فروردین تا اسفند امسال در دستور کار است.
وی افزود: تاکنون بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی تأمین و به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان‌های سراسر کشور ابلاغ شده که از این میزان حدود ۴۰ درصد تخصیص یافته است.

پست بعدی

حضور مستمر و جهادی مدیران برای جابه جایی مطلوب به زائران اربعین حسینی

چ مرداد 25 , 1402
مدیران ستادی و ادارات استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی ،باید حضور مستمر و جهادی داشته باشند.داریوش امانی معاون وزیر راه راه و شهرسازی و رئیس این سازمان ، درنشست هماهنگی جابه جایی زائران اربعین حسینی با حضورمعاونین […]