زمینه سازی برای اشتغال جوانان وظیفه مسئولان است

سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از مزرعه پرورش بوقلمون در تیران و کرون با بیان اینکه با جهاد و همت تولید کنندگان سفره‌های مردم رنگین خواهد شد، اظهار داشت: در این راستا مواد پروتئینی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان در استان اصفهان و به ویژه شهرستان نجف آباد و تیران و کرون سنگر تأمین مایحتاج غذایی مردم را حفظ کردند، ابراز داشت: فعالیت در این زمینه ویژه است چرا که امنیت غذایی را تأمین می‌کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مسئولان باید شرایط را برای تولیدکنندگان تسهیل کنند، گفت: در این پروژه پرورش بوقلمون ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است و تنها یک میلیارد تومان آن از محل تسهیلات تأمین شده است.

وی با بیان اینکه اشتغال‌زایی منجر به کاهش آسیب می‌شود، اضافه کرد: جوانان ایرانی نجیب و شریف هستند و برخی اوقات ما زمینه را فراهم نمی‌کنیم و درگیر آسیب‌ها می‌شوند.

پست بعدی

نیازی به ارتباط بیشتر با هیئت آمریکایی در وین نبوده و نخواهد بود

ج بهمن 8 , 1400
علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر گفت: تاکنون ارتباط با هیئت آمریکایی حاضر در وین با مبادله نوشتار غیر رسمی انجام شده و نیازی به بیش از این نیز نبوده و نخواهد بود. وی تاکید کرد: این روش ارتباطی تنها زمانی با روش‌های […]