امروز بدتر از دیروز / مبارکه و 6 شهر اصفهان در وضعیت نارنجی کرونا / شرایط کاشان بدتر شد

به گزارش پایگاه خبری سیمای استان ، وزارت بهداشت وضعیت شهرستان‌های استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا را از امروز ۱۳ بهمن ماه اعلام کرد.

بر اساس این گزارش روند شیوع این بیماری در استان اصفهان رو به افزایش است به گونه‌ای که شهرستان‌های وضعیت آبی کرونا کاهش یافته است.

از این رو از امروز شهرستان‌های خور و بیابانک، برخوار و بوئین و میاندشت در وضعیت آبی و کم خطر کرونا قرار گرفته‌اند.

همچنین شهرستان‌های اردستان، تیران، چادگان، آران و بیدگل، خوانسار، سمیرم، شهرضا، گلپایگان، لنجان، نطنز، اردستان، فریدن و فریدونشهر در استان اصفهان در وضعیت زرد و خطر متوسط کرونا ثبت شده‌اند.

شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، شاهین شهر، فلاورجان، نجف آباد، مبارکه و نائین نیز از امروز در وضعیت نارنجی و پرخطر کرونا ثبت شده است.

شهرستان کاشان نیز همچنان در وضعیت قرمز پررنگ و بسیار پرخطر در زمینه شیوع کرونا قرار گرفته است و آمارها بیانگر شرایط رو به افزایش بیماری کرونا در استان است.

پست بعدی

بیمارستان ها در آماده باش کامل باشند/ بیماران اومیکرون در اولویت

پ بهمن 14 , 1400
به گزارش پایگاه خبری سیمای راه ، بهرام عین اللهی، در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه علوم پزشکی کشور که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، بیان کرد: جا دارد از تلاش‌ها و زحمات تمامی کادر سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و عزیزانی که در بیمارستان‌ها […]