جلسه رسیدگی به مشکلات سرویس مدارس شهرستان مبارکه

جلسه رسیدگی به مشکلات سرویس مدارس شهرستان مبارکه

درراستای اجرای کارگروه ماده 18 آئین نامه اجرای حمل ونقل دانش آموزان مصوبه هیات دولت ، جلسه رسیدگی به مشکلات سرویس مدارس شهرستان به ریاست فرماندار و باحضور معاون عمرانی فرماندار، شهردار، مدیریت اموزش و پرورش ، رئیس پلیس راهور و دیگر مسئولین دستگاه های مرتبط، در محل فرمانداری برگزار شد .

فرماندار با توجه به اهمیت حضور به موقع ومنظم دانش اموزان عزیز در مدارس گفت : در حال حاضر یکی از دغدغه های اولیاء رفت و آمد ایمن و به موقع دانش آموزان شان است و همه مسئولان مربوطه  باید با همکاری یکدیگر این دغدغه را کاهش دهیم.

مهندس حسینی در ادامه ضمن تشکراز زحمات  عوامل نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در تردد دانش اموزان و همچنین شناسایی وارائه خدمات مطلوب تر به خانواده های محترم گفت : طبق قانون باید تمام سرویس مدارس ، از برچسب نصب شده برروی خودرو سرویس حامل دانش اموزان  استفاده کنند ، در غیر اینصورت با فرد متخلف برخورد قانونی صورت میگیرد .

رئیس شورای ترافیک شهرستان ضمن تقدیر و خداقوت به رانندگان زحمت کش در سرویس مدارس گفت : بسته های حمایتی برای سرویس مدارس دارای مجوز در نظر گرفته شده است که از طریق دفاتر مجاز حمل و نقل در سطح شهرستان ارائه می شود .

گفتنی است دراین جلسه هزینه های سرویس مدارس مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد ، هزینه سرویس مدارس از طریق دفاتر تحت پوشش اطلاع رسانی عمومی گردد .

پست بعدی

تجمیع گواهینامه‌ های رانندگی در یک کارت

س بهمن 4 , 1401
به گزارش پایگاه خبری سیمای راه و به نقل از ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در این باره گفت: از مدتی قبل تمامی گواهینامه های رانندگی در یک کارت تجمیع شده است. بر این اساس دیگر این طور نیست که یک گواهینامه برای موتور، یک گواهینامه برای خودرو و … صادر شود […]