دست مریزاد نماینده مبارکه به شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه

به گزارش پایگاه خبری راه ، شهردار مبارکه در بازدید نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی این شهر اظهار کرد: امروز علیرغم وجود مشکلات مالی در شهرداری، آهنگ اجرای پروژه های عمرانی در جای جای مبارکه و محلات مختلف این شهر شنیده می شود.

محمدمهدی احمدی با قدردانی از نماینده مردم مبارکه برای حمایت های ویژه از شهرداری و تشکر از اعضای شورای شهر برای هماهنگی ها و کمک ها ، افزود: خداوند متعال را شاکرم که فرصت و نعمت خدمت به شهر مبارکه را به من اعطا کرد و این نوید را به شهروندان مبارکه می دهم که در سالجاری بتوانیم در اقصی نقاط این شهر پروژه های عمرانی را به بهره برداری برسانیم.

اجرای پروژه‌های عمرانی با سرعت در حال انجام است

عبدالله وکیلی، رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه هم در این بازدید اظهار کرد: پروژه‌های در دست اجرای شهرداری مبارکه نویدی برای همه شهروندان است.

وی با اشاره به بازدید از پروژه خیابان ۲۲ بهمن افزود: امروز به همراه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و شهردار و معاونان شهردار مبارکه از پروژه‌های در حال انجام بازدیدی به عمل آوردیم که بحمدالله کارها با سرعت در حال انجام است.

خبرنگار :ابوذر کریمی

پست بعدی

تداوم روند روبه رشد ترانزیت از قلمرو کشور

ش شهریور 19 , 1401
مدیرکل دفتر ترانزیت وحمل و نقل بین المللی این سازمان در گفت و گو با روزنامه ایران از رشد 20 درصدی ترانزیت جاده ای در 6 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در 6 ماهه امسال 5 میلیون تن کالا از بخش جاده ای […]