افتتاح کارخانه تولیدی لوله و پروفیل و 3 خانه بهداشت کارگری به مناسبت هفته دولت

به مناسبت هفته ی دولت ،  کارخانه تولیدی لوله و پروفیل و 3 خانه بهداشت کارگری ، با هزینه ای بالغ بر ۵میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با حضور مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ،معاون عمرانی فرماندار و جمعی از مسئولان در شهرستان مبارکه به بهره برداری رسید.

میثم مداحی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان  گفت : استان اصفهان به لحاظ ایجاد اشتغال و میزان سرمایه گزاری در بخش تعاون ، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین با اشاره به تصویب خط اعتبار ۲هزار میلیارد تومانی در سال گذشته و انعقاد تفاهم نامه میان میان وزارت خانه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و بانک توسعه ی تعاون تصریح کرد : این اعتبار ، جهت حمایت از شرکت های تعاونی در کل کشور تصویب شده است که تاکنون حدود ۲۱۲ میلیارد تومان منابع مالی از این خط اعتباری ، برای توسعه ، ایجاد و تشکیل تعاونی در اختیار شرکت های تعاونی استان قرار داده شده است.

محمد شیخی رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه گفت : این خانه های بهداشت ، در شرکت های تولید کننده ورق هایی فومیزه ، موکت  و محصولات نسوز راه اندازی شد ، همچنین با افتتاح کارخانه تولیدی لوله و پروفیل ، برای ۲۵نفر شغل ایجاد شده است.

خبرنگار :ابوذر کریمی

پست بعدی

افزایش ظرفیت فروش بلیت درسایت های معتبر و طرف قرارداد شرکت های حمل و نقل

چ شهریور 9 , 1401
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از به کارگیری 50درصد ظرفیت فروش بلیت در سایت های اینترنتی معتبر طرف قرارداد شرکت های حمل و نقل ، به منظور سفررائران اربعین ازمبادی مختلف کشور به مقصدمرزهای خروجی ، خبرداد.حمیدرضاشهرکی معاون حمل و نقل این سازمان […]