ششمین نشست خبری نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه برگزار گردید

دکتر پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در ششمین نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: حضرت زینب کبری(س) مقام رسانه ای خود در کربلا را با پیام عاشورا در محیطی که دستگاهای حاکم با دروغ و شایعه سازی های مختلف علیه امام حسین(ع) وارد عمل شده بودند به گوش افکار عمومی دنیا رسانید و به این وسیله زمینه ی رسوایی یزید و یزیدیان را برای همیشه تاریخ فراهم کرد.

دکتر صالحی به وضعیت جاده های شهرستان مبارکه اشاره کرد و افزود: ۱۲ کیلومتر باقی مانده جاده مبارکه بروجن در حال اجرا بوده و به مرحله روکش رسیده و برای دومین بار در کشور در این جاده از روکش بتنی استفاده شده و بزودی ۱۲ کیلومتر باقیمانده این مسیر به زیر ترافیک خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: جاده ساحلی که یک دهه تعمیر و راه‌اندازی آن به طول انجامیده و در وضعیت غیر قابل استفاده بود با همت اداره راهداری، آب منطقه‌ای استان ، شهرداری های مبارکه و دیزیچه و پیگیری های انجام شده در حال تکمیل بوده و در هم اکنون قسمت انتهایی که توسط آب منطقه‌ای لوله‌گذاری شده باقی مانده است.

دکتر صالحی به عملیات جاده قلعه حکیم و ورودی بداغ آباد نیز اشاره و خاطرنشان کرد : میدان جاده قلعه حکیم در راستای کاهش تصادفات در این جاده احداث و با مشارکت راهداری ورودی جاده بداغ آباد نیز در حال تغییر می باشد.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی به پروژه تقاطع غیرهمسطح وحدت اشاره کرد و افزود: تقاطع غیرهمسطح وحدت با مشارکت شرکت فولاد مبارکه و شهرداری مبارکه و با اعتباری بالغ بر ۶٠ میلیارد تومان آغاز و پیشرفت قابل توجهی نیز داشته و با بهره برداری از این پروزه حجم قابل توجهی از تردد وسایل نقلیه به محله های همجوار کاسته می شود.

صالجی افزود : زیرگذر شهرک صنعتی سه راهی مبارکه نیز به همت هیئت امناء این شهرکت پیشرفت خوبی داشته که یکی از پروژه های موفق نیز می باشد.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اصفهان ، خاطر نشان کرد: با پیگیرهای صورت گرفته چهاربانده امام رضا به مصوبات سفر رئیس جمهور افزوده و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان نیز برای این پروژه پیش بینی گردید.

پروین صالحی به جذب اعتباراتی در راستای توسعه اماکن ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت : در راستای حمایت از هیات ورزش ۳۰۰ میلیون تومان کمک جذب و همچنین با تلاش و پیگیری های انجام شده ، یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای ساماندهی ورزشگاه ۲۲ بهمن مبارکه جذب و بخش مهمی از تعمیرات این ورزشگاه نیز صورت گرفت.

نماینده مردم شهرستان مبارکه به فاضلاب شهرهای طالخونچه و مجلسی اشاره و خاطر نشان کرد: استفاده از پساب فاضلاب شهرهای طالخونچه ، مجلسی و روستاهای حسن آباد و سورچه توسط شرکت فولاد مبارکه به زودی عملیاتی میگردد.

وی به مسائل و مشکلات تنها بیمارستان شهرستان اشاره و افزود: یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایدی برای بیمارستان محمدرسول الله شهرستان خریداری گردیده که مراحل نصب آن آغاز و بزودی قابل استفاده قرار میگیرد.

دکتر صالحی گفت: در سفر معاون وزیر بهداشت و با دستور مساعد وزیر بهداشت ۳ دستگاه آمبولانس نیز بزودی به ناوگان بهداشت و درمان شهرستان افزوده می شود

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی به بحران آب در استان اشاره کرد و افزود: حل مشکل زاینده رود را باید با یک راهکار علمی حل کرد .

وی تصریح کرد: هیاهو  و دعوا بین نمایندگان برخی استان ها با اصفهان بر سر مسئله آب کار پسندیده ای نیست و باید به صورت علمی این مسائل حل و فصل شود.

در ابتدای این نشست از ایمان احمدپور فاتح قله کی ۲ با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، رئیس اداره ورزش و جوانان و اصحاب رسانه تجلیل گردید.

خبرنگار:ابوذر کریمی

پست بعدی

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت عالم ربانی آیت‌الله ناصری

ش مرداد 22 , 1401
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم ربانی و سالک الی‌الله آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم رحلت عالم ربانی و سالک الی الله آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری رحمةالله‌علیه را به عموم […]