ضرورت همسان سازی کرایه بار ناوگان حمل و نقل سنگین

مهران زینلیان در جلسه کارگروه حمل و نقل استان اصفهان که با هدف بررسی مسائل و مشکلات ناوگان حمل و نقل سنگین برگزار شد، گفت: مسئله اختلاف کرایه بار اصفهان با استان‌های مجاور قابل رسیدگی است و پیشنهاد همسان سازی کرایه بار کامیون داران استان اصفهان با استان‌های مجاور در قالب یک کارگروه بررسی و برای آن به صورت ویژه برنامه ریزی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

او می‌گوید: با برنامه و تصمیمی درست باید تدبیری اندیشید که صنف رانندگان و کامیون داران به سود متوازن برسند و به صنایع و سرمایه بنگاه‌های اقتصادی نیز آسیب وارد نشود.

زینلیان برنامه‌ریزی برای همسان‌سازی کرایه بار ناوگان حمل و نقل سنگین را تصمیمی منطقی دانست و گفت: اگر افزایش کرایه‌ها غیر منطقی باشد استانمان ضربه می‌خورد و این مسئله رانندگان و کامیون داران باید حل شود تا صنعت و توسعه پایدار استان دچار چالش نشود.

او پیشنهادات برای همسان سازی کرایه بار توسط اصناف و اتحادیه‌های حمل و نقل استان در قالب یک برنامه در اسرع وقت به استانداری ارائه شود، گفت: کارگروه با حضور نمایندگان راهداری، شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی و صنایع استان تشکیل و پیشنهادات بررسی می‌شود و در کشور مصوب خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان خطاب به نمایندگان اصناف و اتحادیه‌های حمل و نقل سنگین استان، ابراز داشت باید با نگاهی بلند مدت در کنار منافع صنفی، منافع ملی را هم در نظر بگیرید.

پست بعدی

کشف 350 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان مبارکه

چ خرداد 11 , 1401
“ درهفته و سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر “ رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان :  350 کیلوگرم انواع مخدر در شهرستان مبارکه کشف شده است . مهندس علیرضا حسینی با بیان اینکه هفته ی مبارزه با مواد مخدر از یکم الی هشتم تیرماه می باشد گفت : شعار سال […]