جابه‌جایی ۱۳۵ هزار نفرمسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان

علی اکبر رسالت گفت: از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا روز چهارم فروردین ۵۸ هزار نفر مسافر از پایانه‌های شهر وارد و ۷۷ هزار نفر مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند.

در این مدت جابه‌جایی مسافران از ۹ هزار سرویس اتوبوس، مینی‌بوس و سواری ثبت شده.

از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین در مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی ۷۵۰ دستگاه خودرو سبک معاینه و کارت معاینه فنی برای آن‌ها صادر شده است.

به گفته او در این مدت ۶۵۰ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتندو مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه‌های مسافربری شود، نبوده و و پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با آمادگی کامل به مسافران سرویس‌دهی کردند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان می‌گوید در ایام نوروز نیرو‌های مددکاری و مشاوره، مأموران بهداشت برای کنترل کیفیت مواد غذایی غرفه‌ها و رستوران‌ها، نیرو‌های تعزیرات برای کنترل قیمت در غرفه‌ها و نیرو‌های انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌های مسافربری حضور دارند.

پست بعدی

اسکان مسافران نوروزی در باغ فدک اصفهان

ش فروردین 6 , 1401
علی معرک‌نژاد گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان از روز بیست‌وهفتم اسفند برای جانمایی مسافران در باغ فدک به عنوان محل روباز اسکان مسافران اقدام کرده است. در روز پنجشنبه حدود ۵۰ و تاکنون نیز بیش از ۱۵۰ خانواده در باغ فدک ساکن شده‌اند. او تدوین و اجرای رویداد‌های […]