یادواره شهدای امدادرسان هوانیروزارتش درگلزار شهدای اصفهان

آئین گرامی‌داشت شهدای امدادرسان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر جمعه و با حضور گسترده مردم، اقشار مختلف هوانیروز اصفهان و خلبانان و پیشکسوتان هوانیروز ارتش، همزمان با سالروز این شهدا در گلستان برگزار شد.

شهید سرتیپ دوم خلبان مسعود خاجوی، شهید سرگرد خلبان علی ودعی و ستوان شهید علی اشرفی در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ برای امدادرسانی به مردم از پایگاه چهارم هوانیروز ارتش به استان چهارمحال و بختیاری مأمور شده بودند.

این خلبانان در روز ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی این استان از فرودگاه شهرکرد در ارتفاعات صعب العبور این شهرکرد برای یاری به مردم پرواز کردند که پروازشان در این ارتفاعات به شهادت ختم شد تا بار دیگر شعار ارتش فدای ملت را ترجمه کنند.

پیکر خلبان شهید مسعود خاجوی در شیراز، شهید علی اشرفی در شهرستان بناب آذربایجان و شهید خلبان علی ودعی در گلزار شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

در مراسم امروز خلبانان هوانیروز ارتش، پدر و مادر خلبان شهید علی‌ودعی را، چون نگینی در بر گرفتند و به این پدر و مادر ادای دین و احترام کردند.

پست بعدی

سلام اسفند به نوروز با عطر گل های بیدمشک

ش اسفند 14 , 1400
زمستان که به روز‌های پایانی می‌رسد و بهار کم کم خودنمایی می‌کند؛ باغ‌های بیدمشک، گلباران می‌شود و برداشت نوبرانه‌ای که هم قدم نوروز است آغاز می‌شود. بیدمِشک درختچه‌ای زینتی با سنبله‌های معطر است که از ۱۵ اسفند تا ۲۰ فروردین گل می‌دهد. کاشان، ۵۳ هکتار باغ بیدمشک که بیشترین آن […]