سرمایه‌گذاری در بخش حمل‌ونقل عمومی راه‌حل رفع آلودگی هوا است

مهران زینلیان، یکشنبه یکم اسفندماه ۱۴۰۰_ در مراسم تکریم و معارفه خدمت‌گزاران شهر اظهار کرد: خدمت به مردم توفیقی از جانب پروردگار است که باید با تلاش بیشتر شکر آن را به جای آوریم.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان شایسته شرایط خیلی بهتر نسبت به وضع امروز است، افزود: اصفهان با مشکلات متعددی همچون کمبود آب، ترافیک، حمل‌ونقل و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کند؛ اما معتقد هستیم ظرفیت‌ها و داشته‌های شهر بیش از کمبودها و محدودیت‌ها است.

معاون استاندار اصفهان تصریح کرد: لازمه رفع مشکلات اصلی همچون ترافیک و آلودگی هوای شهر اصفهان نگاه ویژه به اموری همچون سرمایه‌گذاری خاص در حمل و نقل عمومی است.

زینلیان خاطرنشان کرد: امروزه بسیاری از کشورها روی نداشته‌های خود برنامه‌ریزی می‌کنند، اما برای اصفهان با همه پتانسیل‌ها برنامه‌ریزی نشده و تصویر خوب و زیبایی از شهر در اذهان جهانی رقم نزده‌ایم.

وی افزود: این تصویرسازی مناسب از اصفهان با خدمت و تلاش محقق می‌شود، البته همدلی و همراهی با یکدیگر لازمه آن است.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه همه باید بیاموزیم یک نگاه همه جانبه برمبنای عدالت داشته باشیم تا به تدبیر لازم ختم شود، اظهار امیدواری کرد: با ارتباط مبتنی بر تعامل و یک برنامه جامع اتفاقات خوبی در شهر اصفهان رقم بخورد.

منبع :ایمنا

پست بعدی

اقدام شرکت تعاونی روستایی در خرید گران میوه در حال پیگیریست و نتیجه بزودی رسانه ای می شود

د اسفند 2 , 1400
خداییان گفت: با توجه به ضرورت پیگیری تخلفات و جرائم احتمالی رخ داده در بورس که موجبات متضرر شدن تعداد قابل توجهی از سرمایه‌گذاران را فراهم آورده شش اقدام قضایی علیه مسببین وضع موجود بورس وضع شده است که در جریان بررسی‌های صورت گرفته، آسیب‌های جدیدی شناسایی شده و تذکرات […]