انتصاب سرپرست معاونت میراث فرهنگی اصفهان

 سید مهدی موسوی واحد به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی اصفهان معرفی شد.

متن حکم انتصاب صادر شده از سوی علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به شرح زیر است:

«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی و به موجب این ابلاغ سرپرستی معاونت میراث فرهنگی این اداره کل به شما محول می‌گردد. برنامه‌ریزی به منظور حفظ، مرمت و احیای بناها، محوطه‌ها، بافت‌ها و اموال تاریخی فرهنگی استان، نظارت همه جانبه بر اجرای صحیح پروژه‌ها و قوانین و آیین نامه‌ها و اقدام لازم جهت ثبت آثار تاریخی منقول و غیرمنقول واجد شرایط ازجمله اعم وظایف جنابعالی محسوب می‌گردد.

امید است با جدیت و پشتکار و بهره‌گیری از متخصصین و کارشناسان ذیربط و تعامل با معاونین و مسئولین محترم اداره کل و وزارت مطبوع در راستای اهداف نظام متبوع جمهوری اسلامی موفق و سرافراز باشید.»

در دوره ریاست مرحوم فریدون اللهیاری بر اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، ناصر طاهری عهده دار معاونت میراث فرهنگی این اداره کل بود.

سید مهدی موسوی موحد، در حال حاضر مدیریت پایگاه جهانی مسجد جامع عتیق اصفهان را به عهده دارد.

پست بعدی

دستیابی دانشمندان ایرانی به واکسن اُمیکرون

د بهمن 25 , 1400
در اطلاعیه روابط عمومی شفافارمد آمده است: شیوع سویه اومیکرون و انتشار گزارشات علمی مبنی بر فرار این سویه از آنتی بادی‌های تولید شده توسط واکسن‌های فعلی و کاهش تأثیر‌گذاری آن‌ها، نگرانی‌های عمده‌ای ایجاد کرد و سازمان بهداشت جهانی در دی ماه، ضمن انتشار اطلاعیه‌ای سیاست تکرار دوز‌های بوستر را […]