جمعه‌ برفی و بارانی در انتظار اصفهان

حجت‌الله علی عسگریان گفت: فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از روز جمعه ابتدا مناطق غرب را فرا می‌گیرد و به تدریج بارش باران و برف را در سراسر استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شودو احتمال وزش باد شدید موقتی و کولاک برف به ویژه در مناطق سردسیر استان هم وجود دارد.

غلظت آلاینده‌های جوی با توجه به سکون جوی حاکم بر استان فردانیز روند افزایشی دارد و شاخص آلودگی هوا در نواحی صنعتی و پرتردد به ویژه کلانشهر اصفهان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و در برخی نواحی ناسالم برای عموم پیش‌بینی می‌شود.

علی عسگریان می‌گوید دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان هم در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

بوئین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد زیر صفر و مهاباد اردستان با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پست بعدی

محفل انس با قرآن در مسجد جامع مبارکه برگزار گردید

پ بهمن 21 , 1400
حفل انس با قرآن کریم با حضور سفیران قرآنی از آستان قدس رضوی و آستان مقدسه حضرت معصومه(س) در مسجد جامع شهر مبارکه برگزار گردید