اتصال تمامی شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای به «سامانه امید» تا چند روز

داریوش باقر جوان مدیرکل دفترحمل و نقل مسافر این سازمان در گفت و گو با شبکه خبر ، اظهار داشت : زیرساخت‌های شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون برای بررسی سلامت و پایش کارت واکسن مسافران ظرف چند روز آینده به «سامانه امید» متصل می‌شوند. هم اکنون تمامی شرکت‌ها و رانندگان موظف به بررسی کارت واکسن مسافران و یا تست pcr منفی ۷۲ ساعته آن‌ها هستند.

به گفته مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر ، طبق دستور العمل جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، ظرفیت پذیرش مسافر در بخش حمل و نقل جاده‌ای کاهش نیافته، اما دستورالعمل‌ها با سخت گیری بیشتری انجام می‌شود.
وی افزود: ۶۰ درصد از میزان جا به جایی‌ها از پارسال کاهش یافته، اما تعداد سرویس‌ها تغییری نکرده و این درحالی است که در سال ۹۹، ۹۳ میلیون مسافر و امسال هم تاکنون ۷۳ میلیون نفر جا به جا شده است.
طبق اعلام سازمان راهداری با تمامی شرکت‌های حمل و نقلی که مسافر کرونایی را سوار کنند، برخورد می‌شود. تاکنون با ۱۲ هزار و ۵۹۸ تخلف در این زمینه برخورد شده و ۲ هزار و ۲۰۰ تخلف هم در حال بررسی است . گفتنی است ، همواره ۱۲ هزار و۵۰۰ اتوبوس مسافران جاده ای را جابه جا می کنند.

پست بعدی

جذب سرمایه گذار برای احداث آزادراه اصفهان-ایزدخواست

چ بهمن 20 , 1400
 علیرضا صلواتی گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم مرکز کشور، تکمیل بخش آزادراهی شمالی-جنوبی کشور است و بخش ایزدخواست تا شیراز آزادراه اصفهان – شیراز به طول ۲۲۴ کیلومتر در حال فعالیت بوده و به زودی افتتاح می‌شود. طول کلی این آزادراه ۲۲۴ کیلومتر بوده و کاهش حدود ۱۳۵ کیلومتر […]