راهی برای رفع مشکل سرقت علائم راهنمایی و رانندگی وجود ندارد

محسن رضاییان گفت: به محض اینکه تابلو و علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی نصب می‌شود به سرعت سرقت می رود؛ مشکل سرقت علائم راهنمایی و رانندگی فقط در منطقه حسن آباد – جرقویه وجود ندارد بلکه در تمام ۴۰۰ کیلومتر حوزه استحفاظی این مشکل وجود دارد.

او گفت: با اینکه  نیروهای راهداری را به صورت شیفت در جاده‌های شهرستان جرقویه قرار دادیم اما بلافاصله پس از نصب تابلو و علائم، سارقان آن‌ها را به سرقت می‌برند.

پیش از این شهروند خبرنگار ما گفته بود: در جاده اصفهان به شیراز، منطقه فیروز آباد به حسن آباد قهاب کمربندی وجود دارد که فاقد علائم راهنمایی و رانندگی است و آشنا نبودن برخی از رانندگان به این مسیر سقوط خودرو‌ها را به داخل زمین‌های کشاورزی این منطقه امکان پذیر کرده است.

به گفته او ۹۹ درصد تصادف‌های این منطقه در روز رخ می‌دهد و نصب چشم گربه‌ای هم نمیتواند راهگشای خوبی برای این منطقه باشد، از طرفی به دلیل کم تردد بودن این منطقه اجازه نصب تابلوهای پیام متغیر خبری هم داده نمی‌شود.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

پست بعدی

سپاه به‌ زودی از یک موشک راهبردی رونمایی می‌کند

ی بهمن 17 , 1400
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه تجدید میثاق جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به آخرین دستاوردهای دفاعی سپاه به ویژه در حوزه موشکی، گفت: سپاه در آینده‌ای نزدیک از یک موشک راهبردی رونمایی می‌کند. به گفته […]