درخشش ورزشکار اصفهانی در مسابقات یخ‌نوردی جهان

محمدرضا صفدریان، ملی پوش کشورمان به مرحله نیمه نهایی گرایش لید و فینال سرعت مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان به میزبانی کشور سوئیس راه پیدا کرد.

این مسابقات که از امروز (جمعه، ۸ بهمن‌ماه) در گرایش سختی مسیر شروع شد، محمدرضا صفدریان با تاپ دو مسیر مرحله مقدماتی و با کسب رتبه نخست به نیمه نهایی راه پیدا کرد تا در روز شنبه (۹ بهمن‌ماه) در دو مرحله نیمه نهایی و فینال لید با رقیبان خود از کل جهان به رقابت بپردازد.

از دیگر اتفاقات این مسابقات می‌توان به راه نیافتن یانیک گلاتارد از کشور سوئیس از قهرمانان بزرگ کشور میزبان به مرحله نیمه نهایی اشاره کرد که نشان دهنده سطح بالای رقابت‌های این دوره از مسابقات است.
همچنین در روز دوم مسابقه یخ‌نوردی قهرمانی جهان، مرحله مقدماتی گرایش سرعت به سرانجام رسید که با نمایش دیدنی دو ملی پوش ایرانی، صفدریان و بهشتی به مرحله فینال رقابت‌های سرعت راه یافتند.

به گزارش ایسنا، فینال این رقابت‌ها ساعت ۲۱ شامگاه جمعه(۸ بهمن‌ماه) به وقت ایران برگزار می‌شود.

پست بعدی

آمریکا به شکست سیاست فشار حداکثری اعتراف کرد

ش بهمن 9 , 1400
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اخیرا اعتراف کرد فشار حداکثری بر ایران تاثیری نداشته و این یک شکست و خفت برای آنان است. آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پس از […]