محرم در سپاهان ماندنی شد!

سرمربی سپاهان به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ پس از اتمام فصل نقل و انتقالات تابستانی و با شروع فصل بیست و یکم لیگ برتر، اکثریت قریب به انفاق کارشناسان شانس سپاهان قهرمانی را با توجه به بازیکنان باکیفیتی که در اختیار داشت، بیشتر از استقلال و پرسپولیس می‌دانستند. اما برخلاف پیش بینی های صورت گرفته زرد پوشان اصفهان در نیم فصل اول نتایج مطلوبی کسب نکردند تا انتقادات از سرمربی جوان این تیم بالا بگیرد.

انتقادات و فشارهایی که حتی محرم نوید کیا را وادار به استعفا کرده است.

همزمان با شایعه جدایی محرم نوید کیا، خبری مبنی بر پیشنهاد نجومی مدیران باشگاه سپاهان به یحیی گل محمدی منتشر شد که خیلی زود این خبر از سوی سپاهانی ها رد شد.

به نظر می‌رسد انتشار خبر پیشنهاد سپاهانی ها به گل محمدی در راستای فشار به درویش مدیرعامل تازه منصوب شده پرسپولیس برای قبول کردن شروط این سرمربی بوده و وجود خارجی نداشته است. چرا که شنیده ها حاکی از آن است، مدیران سپاهان حداقل تا پایان فصل و بیست و یکم به محرم نویدکیا که بدون تردید محبوب ترین چهره فوتبالی اصفهان است زمان خواهند داد و هیچ برنامه ای برای جذب سرمربی پرسپولیس ندارند.

پست بعدی

درخشش ورزشکار اصفهانی در مسابقات یخ‌نوردی جهان

ش بهمن 9 , 1400
محمدرضا صفدریان، ملی پوش کشورمان به مرحله نیمه نهایی گرایش لید و فینال سرعت مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی جهان به میزبانی کشور سوئیس راه پیدا کرد. این مسابقات که از امروز (جمعه، ۸ بهمن‌ماه) در گرایش سختی مسیر شروع شد، محمدرضا صفدریان با تاپ دو مسیر مرحله مقدماتی و با کسب […]