بابت تمامی کمبودها و مشکلات از مردم عذرخواهی میکنم / با همراهی مردم می توانیم شاهد پیشرفت محله درچه باشیم

محمد ایرانپور رئیس شورای شهر مبارکه در نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای شهر با مردم محله درچه با اشاره به معضلات و مشکلات موجود گفت: مجموعه مدیریت شهری در کنار مردم بوده و مشکلات را با همدلی و همراهی آنان مرتفع خواهیم کرد.
وی افزود: با توجه به اوضاع شهرداری ها و کمبودهای موجود نمی توان مطالبات مردم را نادیده گرفت .
رئیس شورای شهر مبارکه با اشاره به سیاست های مجموعه مدیریت شهری در دوره جدید افزود: همه برای خدمت به مردم آمده ایم و با تعامل مردم و مسئولین شاهد حل مشکلات خواهیم بود.
ایرانپور خاطرنشان کرد: این قول را به مردم خواهیم داد که در بودجه ۱۴۰۱ محلات مورد توجه قرار گرفته ، زیرا توزیع یکسان امکانات در محلات حق مردم می باشد.

در ادامه محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، به مشکلات و کمبودهای موجود در محله درچه اشاره کرد و گفت : از ابتدای مسئولیت تاکنون چندین بار به صورت میدانی از محله درچه بازدید داشته ام و بابت تمامی مشکلات و کمبودها از مردم عذرخواهی می کنم.
شهردار مبارکه با اشاره به محدودیت ها و مشکلات حال حاضر شهرداری ها افزود: امروزه نه تنها شهرداری مبارکه بلکه تمامی شهرداری ها با مشکلات فراوانی روبرو هستند و این مشکلات و محدودیت ها شهرداری را دچار معضلات فراوانی کرده است .
وی گفت: نمی شود مشکلات شهرداری ها را بهانه کرد و از خدمت رسانی به مردم قافل شویم بلکه باید با تمام توان خدمتگزار مردم باشیم .
محمد مهدی احمدی به سیاست های این دوره مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و افزود : در بودجه ۱۴۰۱ محله محوری مورد توجه قرار گرفته و بر اساس این سیاست شاهد رشد متوازن محلات خواهیم بود .
وی خاطر نشان کرد : بر اساس سیاست محله محوری در بودجه ۱۴۰۱ برای هر محله به صورت جداگانه و مستقل بودجه پیش بینی خواهد شد .
شهردار مبارکه با اشاره به اینکه با محدودیت های موجود امکان اجرای انبوه پروژه نیست ، گفت: مشکلات محله را در بازدید ها از نزدیک دیده ایم و با اولویت بندی که از سوی مردم انجام خواهد شد پروژه هایی را برای این محله تعریف خواهیم کرد.
محمد مهدی احمدی به بافت فرسوده موجود در این محله اشاره کرد و اظهار داشت : یکی از مشکلات اساسی محله درچه بافت فرسوده آن می باشد که برای احیاء آن به یک تعامل دو طرفه مردم و مدیریت شهری نیاز داریم .
وی افزود: مردم می توانند از طریق بسته های تشویقی که از سوی شهرداری پیشنهاد می گردد نسبت به احیای بافت فرسوده اقدام نمایند.
شهردار مبارکه خاطر نشان کرد :دفاتر تسهیل گری نیز با حضور بزرگان و معتمدین محل برای رفع مشکلات ایجاد خواهد شد.
احمدی با اشاره به اینکه منابع مالی در اختیار شهرداری توان تملک و آزادسازی را ندارد ، گفت : با تعاملی که از سوی مردم و مجموعه مدیریت شهری صورت می گیرد می توان نسبت به رفع مشکلات محله در حوزه تملک و آزادسازی اقدام کرد.
وی با اشاره به دغدغه مردم نسبت به وضعیت آسفالت کوچه و خیابان های محله درچه ، افزود : بحث آسفالت این محله و تعلل شهرداری به دلیل اجرای پروژه آبفا می باشد که به محض اتمام پروژه و اعلام آبفا مشکل آسفالت این محله نیز مرتفع خواهد شد.
شهردار مبارکه در خصوص مشکلات زمین های واگذار شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با جلسات متعددی که با فرماندارمحترم شهرستان و مسئولین بنیاد مسکن داشتیم مشکل صدور سند مالکیت در این منطقه مرتفع و بنیاد مسکن آمادگی خود را جهت صدور اسناد مالکیت اعلام نموده است .
محمد مهدی احمدی با اعلام اینکه اجرای پروژه در محله درچه نیازمند تعامل و همراهی مردم می باشد ، خاطر نشان کرد : از مردم محله تقاضا داریم با همفکری معتمدین و بزرگان محله چند پروژه اولویت دار را به شهرداری اعلام تا در بودجه ۱۴۰۱ جزء اولویت های محله درچه قرار دهیم .
شهردار مبارکه گفت:امیدواریم با همراهی ، همفکری و تعامل سازنده که بین مردم و مجموعه مدیریت شهری خواهد بود ، شاهد حل مشکلات و پیشرفت چشم گیر محله درچه باشیم .شایان ذکر است مشکلات و کمبودهای محله درچه در این دیدار از سوی نمایندگان مردم محله مطرح و مقرر شد شهرداری ضمن بررسی و اولویت دار کردن مشکلات نسبت به حل آنان در محله درچه اقدام نماید

پست بعدی

مدیر کل بحران سازمان راهداری گفت: از ۱۶۰۰ محور روستایی مسدود شده تنها ۱۵۰ محور باقی مانده که با کمک نیرو‌های راهداری طی امروز بازگشایی می‌شود.

ج بهمن 8 , 1400
فرهاد مهریاری گفت: از ۱۶۰۰ مسیر روستایی مسدود شده در کشور تنها ۱۵۰ محور روستایی باقی مانده که امیدوار هستیم طی امروز، این محور‌ها که عمدتا روستا‌هایی با جمعیت کم هستند، بازگشایی شوند. به گفته مدیر  کل بحران و تجهیزات سازمان راهداری هیچ یک از محورهای شریانی، اصلی و  فرعی […]