بازرسی از 279 واحد صنفی و ارجاع 127 پرونده تخلف به تعزیرات

در پنجمین جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار که به ریاست فرماندار شهرستان مبارکه آقای مهندس اصغر هدایت در محل فرمانداری تشکیل گردید ، فرماندار شهرستان ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) از اعضای کمیته و عوامل بازرسی قرار گاه شهید امانی و بازرسین ادارات شرکت کننده در طرح نطارت بر بازار تشکر و قدردانی و اشاره نمودند : شهرستان مبارکه از شهرستان های پیش رو در استان بوده که مصوبات قرارگاه شهید امانی و کمیته اقدام مشترک به نحو مطلوب توسط کلیه اعضاء اجرا شده است . استمرار این نظارت ها قطعا بر کاهش تخلفات صنفی تاثیر گذار خواهد بود و فضای بروز تخلف توسط واحدهای صنفی محدود خواهد شد .

جلیل حقیقی سخنگوی کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار با تاکید بر رعایت قوانین ، به ویژه فصل هشتم از قانون نظام صنفی توسط واحدهای صنفی شهرستان گفت: بسیجیان عزیز قرارگاه شهید امانی در کنار نیروهای بازرس ادارت مختلف و عوامل شهرداری ، بر اساس برنامه ریزی قبلی بعمل آمده توسط دبیر قرارگاه شهید امانی ، بطور هماهنگ در حال رصد بازار و ثبت تخلفات صنفی هستند ، لذا بر همین اساس تاکنون در چهار مرحله بازرسی در نقاط مختلف شهرستان تعداد ۲۷۹ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد ۱۲۷ پرونده تخلف به اداره تعزیرات ارجاع شده است .

جلیل حقیقی ، رئیس کمسیون نظارت بر سازمان های صنفی افزود: کلیه اتحادیه های مشمول قیمت گذاری بر اساس قانون نظام صنفی مکلف به ابلاغ قیمت های مصوب به واحدهای صنفی می باشند و در صورت مشاهده تخلف از جانب اتحادیه ها موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت . از دیگر مصوبات پنجمین جلسه این کمیته ، بررسی درخواست متقاضیان سرمایه گذاری در خصوص ساماندهی میدان میوه و تره بار شهر مبارکه بود که مقرر گردید شهرداری مبارکه نسبت به این موضوع اقدامات لازم را مبذول نماید .

همچنین مقرر گردید تا زمانی که متقاضیان جدید مباشر جهت تامین کالاها و اقلام دولتی معرفی نشده اند ، کمافی السابق اداره تعاون روستایی در این خصوص اقدام و در اسرع وقت نسبت به توزیع اقلام تخصیص یافته اهتمام ورزد .
در ادامه سرهنگ عقیلی دبیر قرارگاه شهید امانی اظهار داشت:
در بازرسی ها ، از بسیجیان آموزش دیده در نوبت های مختلف استفاده می شود و در کنار بازرسان ادارات صمت ، اتاق اصناف ، تعزیرات و جهاد کشاورزی بطور عملیاتی نیز آموزش خود را تکمیل می کنند

پست بعدی

بابت تمامی کمبودها و مشکلات از مردم عذرخواهی میکنم / با همراهی مردم می توانیم شاهد پیشرفت محله درچه باشیم

ج بهمن 8 , 1400
محمد ایرانپور رئیس شورای شهر مبارکه در نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای شهر با مردم محله درچه با اشاره به معضلات و مشکلات موجود گفت: مجموعه مدیریت شهری در کنار مردم بوده و مشکلات را با همدلی و همراهی آنان مرتفع خواهیم کرد.وی افزود: با توجه به اوضاع شهرداری […]