سه شنبه / ۱ آبان / ۱۴۰۳ Tuesday / 22 October / 2024
×

ایوب کرد گفت: طرح ملی بهسازی و ارتقای روکش آسفالت محورهای شریانی در سه ماهه اول سال‌جاری به طول ۲۳۰ کیلومتر با هدف تامین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمران در محورهای مواصلاتی استان اجرایی شده است . وی افزود: طی این مدت عملیات روکش آسفالت در محورهای زاهدان _بم، […]

اجرای ۲۳۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان طی سه ماهه اول سال‌جاری
  • کد نوشته: 940
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۲۳۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان طی سه ماهه اول سال‌جاری بسته هستند
  • برچسب ها

    ایوب کرد گفت: طرح ملی بهسازی و ارتقای روکش آسفالت محورهای شریانی در سه ماهه اول سال‌جاری به طول ۲۳۰ کیلومتر با هدف تامین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمران در محورهای مواصلاتی استان اجرایی شده است .

    وی افزود: طی این مدت عملیات روکش آسفالت در محورهای زاهدان _بم، زاهدان _میرجاوه، زاهدان_خاش، زاهدان _نهبندان، زاهدان _زابل،خاش _سراوان، سراوان _کوهک، سراوان_سوران و همچنین محورهای روستایی اجرا شده است.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به‌ این که زیرساخت‌های جاده‌ای و شبکه راه‌ها سرمایه‌های ملی محسوب شده و نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، روکش آسفالت محورهای مواصلاتی به لحاظ موقعیت ترانزیتی استان و همجواری با کشورهای افغانستان و پاکستان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

    کرد یادآورشد: تمام تلاش نیروهای راهداری که در سرما و گرما در جاده ها حضور دارند، خدمت رسانی به مردم و کاربران جاده ای است و هموطنان می توانند از طریق سامانه ۱۴۱ هر گونه مشکلات و خرابی راه را اطلاع دهند .

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.